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terça-feira, março 05, 2013

Vagas Executivas - Fevereiro 2013 parte 2

1.

Gerente de Inteligência de Mercado - São Paulo



Gerente de Inteligência de Mercado - São Paulo
Experiência de mais de 5 anos em análises estratégicas de custos, de variáveis críticas e de sensibilidade; gestão da informação; análise de pesquisas Nielsen; processos de previsão de demanda; novos projetos, etc. em empresas de bens de consumo. Enviar CV para lourdes@irhlog.com.br para mais informações.
2.

Diretor de Operações para empresa do segmento de Logística em



Buscamos Diretor de Operações para empresa do segmento de Logística em Curitiba com os seguintes requisitos:
Formação superior, desejável especialização;
Experiência em processos de logística industrial;
Conhecimento de gestão orçamentária;
Conhecimento em sistemas de gestão de qualidade (ISO 9001, recomendável World Class Manufacturing);
Inglês Fluente e desejável Espanhol;
Disponibilidade para residir em Curitiba – PR.
Enviar CV para ariane@debernt.com.br
3.1.

GERENTE ADMINISTRATIVO FINANCEIRO



GERENTE ADMINISTRATIVO FINANCEIRO

Missão do Cargo:
Gerenciar processos Financeiros e Administrativos, garantindo qualidade dos serviços prestados ao menor custo, dentro dos prazos previstos.

ATRIBUIÇÕES:
Coordenação da área Financeira:
Negociação de operações bancárias de capital de giro.
Planejamento e controle do fluxo de caixa.
Supervisão da área de contas a pagar, contas a receber e crédito e cobrança.

Coordenação da área Fiscal:
Supervisão da apuração de impostos e das rotinas diárias de entrada de insumos e faturamento.

Coordenação da Controladoria:
Supervisão do processo de conciliações diárias e fechamentos contábeis.
Elaboração, acompanhamento e controle do orçamento gerencial da empresa.
Gestão da rotina mensal de acompanhamento de resultados.

Gestão e controle de Processos Administrativos
Negociação e administração de contratos com empresas terceirizadas como restaurante, limpeza e serviços gerais.
Acompanhamento das questões jurídicas junto ao escritório de advocacia terceirizado.
Gestão e controle dos processos de Importação.

REQUISITOS:
Formação superior completa;
Inglês fluente será considerado um diferencial;
A partir de 4 anos de experiência na área Financeira fazendo a gestão do passivo financeiro de empresa de forma inteligente, desenvolvendo relacionamento sustentável com bancos;
Ter ocupado posições onde tenha liderado equipe;
Vivencia na área fiscal e controladoria;
Domínio do pacote Office com Excel avançado.
BENEFÍCIOS:
Plano de Saúde
Cesta Básica;
PLR acordada pelo sindicato;
Estacionamento no local;
Refeitório no local.

Enviar currículos para: yara@asdp.com.br
4.

Gerente de Trade Marketing - HoMedics do Brasil



Gerente de Trade Marketing - HoMedics do Brasil
Empresa: HoMedics, líder mundial em produtos de bem-estar.
Perfil: Gerenciamento de atividades de marketing para diversas marcas do grupo. Ações de trade marketing e melhorias no PDV. Gerenciamento de fornecedores: agências, designers, gráficas, promotores, tradutores, fotógrafos, etc. Nacionalização de produtos. Criação de ações em mídias sociais (Facebook, Twitter, Pinterest, etc).
Local: Barra Funda - São Paulo/SP
Interessados enviar CV com Pretensão Salarial para sac@homedics.com.br
Inglês fluente é fundamental pois irá conversar com EUA e China todos os dias.
5.

Gerente Sênior Jurídico da área Trabalhista - Rio de Janeir


MSA 8657 - Gerente Sênior Jurídico da área Trabalhista - Rio de Janeiro/RJ
• Capacidade para assumir responsabilidades jurídicas pela gestão de todos os assuntos trabalhistas
• Sólidos conhecimentos técnicos de:
. Direito Trabalhista
. Direito Previdenciário
. Direito Acidentário
. Relações Sindicais
. FAP(fator acidentário de prevenção)
• Habituado a fornecer suporte jurídico aos clientes internos envolvendo interface com solicitante e com todas as áreas de apoio.
• Graduação em Direito com MBA em Direito Trabalhista e/ou áreas afins.
• Inglês e Espanhol de nível avançado(oral/escrito)

.Currículos detalhados deverão ser enviados a Soraya Kuhne(soraya.kuhne@msarh.com.br) mencionando o código acima citado.
6.

GERENTE DE MANUTENÇÃO INDUSTRIAL



GERENTE DE MANUTENÇÃO INDUSTRIAL: superior completo, experiência na função – ramo metalúrgico. Preferencialmente Inglês. Horário comercial. Para Cidade Industrial.

Cidade – Estado: Curitiba – Pr

Email para envio de currículo: daniella@rhpositiva.com.br
7.

Tax Director - South America Hays - São Paulo e Região



Tax Director - South America
Hays - São Paulo e Região, Brasil
Descrição da vaga

Lead the tax team of a global multinational capital goods industry with a strong presence in Brazil in a position that will take off your career, be a key asset in the future growth of the company.

Reporting directly to Regional CFO and VP Tax, your main activities will be: Provide consultation to Latin America business operations; Develop strategies to minimise Latin America cash taxes; Align with global tax policies and goals; Improve processes, systems and controls in a complex tax environment, including new regulation(internal control, compliance, efficiency); Risk management and support on judicial and administrative demands; Conduct complex tax research proactively and understand the business impact, acting fast on communication, supporting business decisions, guaranteeing adherence to new legislation in the chain, transactions with both clients and suppliers.

Acesse http://www.linkedin.com/jobs?viewJob=&jobId=4807020&srchIndex=0&trk=njsrch_hits&goback=%2Efjs_Director_*1_*1_I_br_13280000_50_1_R_true_*1_*2_*2_*2_*2_*2_*2_*2_*2

The desirable candidate should present strong experience in tax planning, tax filings and audits in Brazil, Tax accounting - especially US GAAP, ASC740 and Transfer pricing. Fluency in English is mandatory.
Descrição da empresa

POWERING THE WORLD OF WORK,
HELPING PEOPLE AND ORGANISATIONS ACHIEVE LASTING IMPACT.

Hays is a leading global professional recruiting group, the expert at recruiting qualified, professional and skilled people worldwide, being the market leader in the UK and Asia Pacific and one of the market leaders in Continental Europe and Latin America.

Hays operates across the private and public sectors, dealing in permanent positions, contract roles and temporary assignments.

With over 7,800 staff in 245 offices in 33 countries across 20 specialisms, last year we placed around 55,000 candidates into permanent jobs, and around 180,000 people into temporary assignments.

For more information about our global network, strategy and Group financial results, visit www.hays.com.
Informações adicionais

Publicado:6 de fevereiro de 2013Tipo: Tempo integral Experiência: Pleno-sênior Funções: Consultoria Setores: Indústria automotiva Código da vaga:4807020
8.

Senior Manager Transformation - Procurement LAT


Senior Manager Transformation - Procurement LAT
The Goodyear Tire & Rubber Company - São Paulo Area, Brazil (São Paulo e Região, Brasil)
Descrição da vaga

Goodyear Latin America is hiring:
Sr. Manager Transformation – Procurement LAT
This Sr. Manager will hold a position within Procurement Latin America reporting directly to the Regional Director. He/she will manage/lead the Procurement/Enterprise Transformation Projects in the areas of Planning & Analytics, Organizational Structure, Communication, Automation, Compliance and Governance ensuring that procurement business outcomes are achieved through development of improvement activities and measurement of results of organizational performance.
Main responsibilities:
Manage process re-engineering and standardization of global procurement
processes and implementation of technology and business solutions.
Develop cross-functional project plans; recommend corrective actions to program leadership; assist in the post- implementation analysis; support overall financial direction for the projects (i.e. development of budgets, controls and measurements)
Measurement: Monitor achievement of procurement through effective measurement of results, financial planning and analytics. Includes but is not limited to performance measures, data collection, reporting, analysis and presentations.
Process Re-engineering: Work to standardize and streamline global processes, procedures and policies to ensure efficient and effective procurement activity and results for value generation through the use of process maps, lean management and Six Sigma.
Strategy: Build cross-functional, global teams and utilize the resources of the global organization to effect transformation change in driving procurement from savings mode to value generation.
Change Management and Communication: incorporate alignment and organizational change management activities into all other activities in order to align with operational and process improvements; perform change impact analysis and change enablement activities; develop appropriate communication vehicles so that the new processes and procedures can be presented to the end user community through outreach activities.
Competências e experiências desejadas

Knowledge & Skills
Proficiency in the Microsoft Office Suite
Ability to build, lead and manage teams
Ability to work creatively and analytically in problem solving environment
Excellent communication and interpersonal skills, leadership and management skills, strong business acumen and project management
Digital mindset
Analytical skills
Must have the ability to multitask and work with varied corporate cultures and organizational structures to deliver results
Procure to Pay or e-Sourcing Systems (SAP, Ariba or Other), ERP Systems (SAP, Oracle, JD Edwards or Other), Enterprise Data Warehouse, Master Data Management Systems, Contract Management SystemsØ Education and Experience
Six Sigma and/or Lean Training desired
Business degree in technical, procurement, supply chain or information systems discipline or equivalent degree required (MBA desired)
5 years experience in procurement, logistics, materials management, supply chain, strategic sourcing, finance or e-procurement
English, Spanish, Portuguese


Descrição da empresa

The Goodyear Tire & Rubber Company, with annual sales of $22.8 billion (2011), is one of the world's largest tire companies, with operations in most regions of the world. Over the past several years, Goodyear has built an industry-leading new product engine able to launch a steady stream of innovative and award-winning new products at a pace previously unknown to the tire industry. The company operates through four regional business segments in North America; Europe, Middle East and Africa; Latin America and Asia Pacific. In LAT Goodyear is present in most of the countries with plants in Brazil, Venezuela,Chile,Peru, Colombia and Sales operations in Mexico, Argentina, Central America, Caribean, Paraguay, Bolivia and Uruguay. The regional headquarters is based in São Paulo.

Informações adicionais

Publicado:4 de fevereiro de 2013Tipo: Tempo integral Experiência: Pleno-sênior Funções: Compras Setores: Indústria automotiva Código da vaga:4756109

Acesse http://www.linkedin.com/jobs?viewJob=&jobId=4756109&srchIndex=13&trk=njsrch_hits&goback=%2Efjs_Director_*1_*1_I_br_13280000_50_1_R_true_*1_*2_*2_*2_*2_*2_*2_*2_*2

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